Give and Get omg 2 - ett paket har landat...

och det fanns att öppna redan i torsdags kväll när jag kom hemm efter en lång utbildningsdag på jobbet. Har dock varit ganska trött så jag har varken hunnit eller orkat blogga om det. Men det var ett jättefint paket och faktiskt - efter en hel del rotande ibland bloggarna så lyckades jag gissa rätt med vägledning utav tygerna - men lätt var det inte. Jag tänker inte avslöja vem jag gissade på för då blir det ju ingen match för er andra ;-). Skäms nästan lite nu för jag har liksom inte ens hunnit börja - tänker och spånar, men har inte kommit längre - tur att vi har hela september på oss också. Nåväl - det här färgsprakande paketet fick jag och mina pojkar ta del av - STORT TACK!


Bilden är lite ljus och trist utan blixt, men med blixten blev det inte heller bra. Det är ett genomtänkt paket med väldigt mycket saker i. Men en sak saknas ;-) polkagrisarna försvann snabbare än kvickt *skratt*. Så är det med ett gäng gottegrisar i familjen. Men mums så goda de var! Det fina förkläder är till minstingen och det tog han snabbt till sig och ville sedan inte ta av sig, dessutom har han gått och kramat de små söta ödlorna och adopterade dem till fullo. Den randiga skjortan är till äldsta killen och satt finfint på. Lite lång i ärmarna men då kan han ju ha den ett tag. Fina tryck med elefanter på framficka samt bak över oket på skjortan. Den härligt färggada tröjan med elefantapplikation blev mellankillen stormförtjust i. Sytillbehör i form av nålar av lite längre modell är verkligen perfekt - nålar kan man aldrig få för mycket utav. Tyget är ett sött limegrönt bomullstyg med elefanter på. Kan nog bli något kul av framöver. Den personliga gåvan är en pocketbok, med en för mig okänd titel så den skall bli spännande att läsa. Téet ,som för övrigt är ett rättvisemärkt grönt te, doftar aldeles ljuvligt utav lime-citron. Har lyckats fånga barnen lite snabbt på bild också, det är inte otroligt att fler bilder kommer framöver ;-)

     
God natt och fortsatt trevlig helg! Har en arbetsdag kvar imorgon också ;-)
Susanna:

åh vilket fint paket ni fått!!!

ottopippi:

Vad kul att du har fått ditt paket!!!! Väntar otåligt på mitt :-)

Josefine:

vad söta kläder :)

Kommentera inlägget här: