Och vinnare i utlottningen är...

...ha ha, trodde ni jag skulle avslöja det innan en konstpaus? Nä, tänkte väl det ;-)! Jag tror jag har lyckats få lottningen så rättvis det bara går. Efter att ha sorterat ut lite dubbelinlägg och plitat ner allas namn i ett worddokument så skrev jag ut det och klippte upp i små lappar. Varje lapp veks på mitten och lades i en av makens tjusiga kepsar *skratt*. Det visade sig vara 100 individuella kommentarer, vilket är jättekul! Tack alla som kikat in och stort grattis till vinnarna!



Lottningen gick till på så vis att jag höll i kepsen och sedan fick vardera barn dra en lapp. Äldsta sonen fick dra "förstapriset", mellankillen "andrapriset" och minstingen "tredjepriset" medan jag höll i kepsen. De blandade runt väl och stack ner sin hand i högen med lappar. Ingen av dem kan ju läsa så även om man kunde glimta texten spelade det ju ingen roll. Och resultatet blev enligt nedan...


För att förtydliga:
Förstapriset går till Yngla som också har en blogg under samma namn!
Andrapriset går till Charlotte med bloggen doddit!
Tredjepriset går till Pernilla med bloggen hemmafix.
Stort grattis! Jag skall se till att vinsterna når er inom de närmsta 2-3 veckorna så jag hoppas ni kan ha lite tålamod med mig! Maila mig era adressuppgifter klädstorlekar till era barn på adress: marine.brunius[at]telia.com och ja [at] byts så klart ut mot snabeldraken *skratt*.
Pernilla:

wow jag gillar din yngste son :-D han drog mitt namn så kul. du gör ju såå fina kläder..

LinSar:

LinSar:

Attans!Det va ju jag som skulle vinna;)

LinSar:

Attans!Det va ju jag som skulle vinna ;)

Helena:

Grattis till vinnarna! Kul att det blev två extra vinster också, även om jag själv inte vann :-(

Helena:

Grattis till vinnarna! Kul att det blev två extra vinster, även om det inte var jag som vann :-(

Charlotte:

Ja, jag vann! hoppar upp och ner av lycka Mailar genast :)

yngla:

Åååh! Vilken lycka! Har tassat omkring hela dagen med ett fånflin på läpparna... Tack!!!

Kommentera inlägget här: