Året 2008 sista Give & Get?

Alltså, jag VET ju att det var den sista omgången för 2008 *ler* men frågan är om jag inte är sist ut med att blogga den också. Skäms på mig! Men å andra sidan måste ju någon vara sist också ;-) Nåväl, jag är nöjd och glad över mitt paket som var omsorgsfullt gjort med små trevliga lappar till vart och ett utav föremålen jag fick. Och gissningen ikring vem det var som skapade mitt paket kom ganska så omgående efter det att jag plockat upp det färdigpysslade som denna gång var till mig. Och jag gillar det skarpt, den åkte faktiskt på efter en omgång strykning och blev julaftonens stass *skratt* (japp jag öppnade julklappen på morgongen redan). Så här såg paketet ut med undantag för lite julgottis som åkte ner i magen ganska så omgående:





Paketet bestod alltså utav:
1m tyg - ett juligt tyg med lingonris och hjärtan på grön botten (i form av en gardinkappa)
Pysseltillbehör - tre rullar overlocktråd i några färger som jag inte har samt  rundresår
Ngt färdigpysslat/sytt - en styck klänning till mig i en modell som avslöjar allt ;-), ja alltså vem som är skaparen *skratt*
Ett mönster - blev flera, från Allt om Handarbete. Ett gäng toppar som säkert kommer provas
Julpynt - två jättesöta tomtar, eller snarare en tomte och tomtemor
En personlig julklapp - juligt te och bröstkarameller. Teet är verkligen juligt med små söta tomtar, granar och lite andra figurer om man kikar noggrannt i tepåsen.
Tack för det fina och genomarbetade paketet! Som sagt lyckades jag faktiskt gissa rätt även denna gången, och det var definitivt klänningen som gav mig ledtråden. Ser fram emot nästa omgång G&G.
rino:

ja den var inte svår;-)

fin är den iaf!

Susanna:

Hihi nej verkligen inte svår attt lista ut vem som skapat det här paketet! :D

Kommentera inlägget här: