Älsklingsfrö® 1-årsjubilerar som blogg och det firas med en utlottning!

Mycket kan man fira och att den här bloggen 1-årsjubilerar är definitivt värt att fira för mig! Så vill ni vara med och fira och t o m ha chansen att vinna en utlottning om ett hemligt barnklädesplagg från Älsklingsfrö® så lämna bara en kommentar till detta inlägg. Givetvis blir jag jätteglad om du vill länka från din egen blogg,  men det är absolut inget krav för att få delta i utlottningen, och det kommer inte heller ge någon extra "lott". När du lämnar en kommentar, glöm inte bort att meddela din mailadress och skriv gärna önskad storlek på ett hemligt plagg. Chansen till en lott är öppen fram till och med den 31 mars. Den 1 april drar jag en vinnare och det är inget aprilskämt *skratt*! Vill du länka så lägg då denna bild i din blogg och länka med texten: "Fira 1-årsjubileum med Älsklingsfrö® och tävla om ett hemligt plagg till ditt barn - kommentera jubileumsinlägget så är du delaktig i utlottningen".


Och jodå, den observante funderar säkert på om det inte tidigare varit ett jubileum här och det stämmer faktiskt, men det var 1-årsjubileum som bloggare, inte bloggen i sig. Jag har ju haft en annan blogg tidigare, men den här ser jag som min "riktiga" och det är det här datumet som kommer få bli en återkommande hållpunkt för jubileum framöver ;-)
Zanna:

Grattis till ditt jubeleum. Jag vill självklart va med och tävla :)

Nette:

Grattis till 1-års dagen, vill absolut vara med och ha en chans att lägga vantarna på ett av dina fina plagg!

Mallaching:

Ja e me´! Grattis!!!

Lena:

Hej!

Först av allt vill jag uttrycka stooor beundran för din kreativitet och dina fina barnkläder! Jag fascineras mkt av alla som kan sy och fixa till egna mönster. Jag kämpar på med min ärvda symaskin, men det blir mest gardiner, ngt annat tål varken jag elller maskinen!

Jag vill jättegärna vara med och tävla för min snart fyra månader gamla son.



Njut av ditt jubileum och ha det så bra i vårsolen!



Många hälsningar fr Lena i Finland

JinxLinda:

Grattis!!

Självklart vill även jag vara med i utlottningen

yngla:

Åh så kul! Jag vill vara med och ta en lott!!!

Kaja:

Klart man är med och tävlar! Grattis på ettårsdagen!

Mimmi:

Me too!

IRMa:

Klart jag vill vara med i lottningen, du syr ju så mycket fint. Har 3 barn, pojke strl 74 -80, flicka strl92 och flicka strl 128.

Maria:

Hej! Jag vill gärna tävla. Storlek 110 och unisex/pojk blir bra!

Johanna:

Åh grattis till 1 år :) jag vill såklart vara med i lottningen, och har länkat i min blogg. Storlek 86 önskar sonen om vi vinner ett hemligt plagg :)

LumLum:

Jag vill vara med!

Karin:

Hej. Stort grattis på ettårsdagen. Detta är en av de bloggar jag dagligen återkommer till och läser. Du har sytt så väldigt mycket fint och med så många roliga kombinationer. Väldigt kul att även fått möjligheten att träffa dig IRL. Ha en fortsatt bra syvår. Kram Karin

Ps) Har vi tur, önskar vi ett plagg i strl 98 (Ds

Neni:

Hejsan.



Jag följer din blogg med spänning och vill naturligtvis vara med i utlottningen och få chansen att låta sonen bära nåt av dina fina plagg.. Skulle vi vinna önskas nåt i stl ca 74/80 (han har 68 nu

men växer så det knakar..)



mvh Neni (kan nås på [email protected])



anna:

Stort grattis!! Självklart vill jag vara med och tävla!

/Anna

Marie Frost:

Grattis till 1-åringen! Självklart vill jag vara med och tävla! Mina pojkar har storlek 80 och storlek 98.

emilie:

Såklart vill jag ju vara med och tävla!!! Om jag skulle vinna, så får det gärna bli till min son som är 9 månader (fast han drar nog runt 80 minst och är en liten knubbis) eller åt min dotter som är 2.5 år och drar typ 104 skulle jag tro. Om jag skulle ha turen att vinna så betalar jag ju naturligtvis portot!! Grattis på ett-års dagen... Kram

Doris & Assar:

GRATTIS! Jag vill såklart vara med! :-)

Mopisen:

Klart man vill vara med i utlottningen. :) Har en son i storlek 74.

Lottiz:

Grattis till 1årsjubliumet. Självklart vill även jag vara med om en utlottning :-D

Nilla:

Ja jag vill gärna vara med och tävla! Min grabb passar fint i strl 86 just nu. :)

Smågryn:

GRATTIS på din ettårsdag!! =) Är självklart med och norpar en lott! =)

Linda:

Grattis på ettårsdagen! Jag vill såklart också tävla. Storlek 86 är lagom till min dotter.

Pernilla:

hej grattis till 1 år.. skoj.

jag är gärna med i utloggningen..

vad ska ja välja? till en tjej i storlek 98

eller en pojke i storlek 80.

svårt. tänker lite till...



ha de bra

Pernilla:

psst... klart ja länkar med!! så alla kan se din blogg o va med, du syr så fina kläder..



Jeanette:

Stort grattis till 1-årsjubileumet! Vill självklart vara med och tävla! Har en son med storlek 104 och en dotter med storlek 116. Önskar dig varmt lycka till även i framtiden!

fante:

Grattis :-)



Klart jag vill vinna :-D

Maria:

Hej! Du gör så fina saker! Läser alltid din blogg. Självklart vill jag vara med i utlottningen. :-)

Maria

Heimlaga:

Grattis på 1 års dagen!

LERA:

Hej och grattis!

Du gör underbart fina saker så denna chans vill jag inte missa. Min tös är en smal 104 (hoppas hoppas)

/Emma

Diana:

Grattis till ett helt år!



Som nybörjare i syvärlden följer jag din blogg med stooor beundran! Självklart vill jag tävla om ett älsklingsfrö-plagg. =D Min lille här hemma drar storlek 86.



Lycka till med ditt fortsatta bloggande!

carina:

hej! jag är med:-)

Stream:

Grattis till ett år och många fina kläder!! =)



Jag vill vara med i utlottningen, barnen har strl 98 eller 116 på kläder nu.

Sabina:

Vill gärna vara med och tävla om ett plagg från dig. Följer bloggen med stort intresse och blir härligt inspirerad varje gång jag är inne och kikar.

Mvh Sabina, som har en liten tjej stl 80

Lexxxie:

Ett litet lotteri takar man ju inte nej till :)

Anonym:

GRATTIS!!!!!!!! Hurra, hurra, hurra, hurraaaaa!!



Jag vill också vara med och tävla!! Mail finns på min blog och storleken som gäller är 98 :-)

ottopippi:

:-) :-) :-) Mitt namn försvann i kommentaren ovan - OttoPippi heter jag! :-) :-=

AMDA:

Oj vad många som kommenterat. STORT Grattis på 1 års dagen...alltid lika kul att se dina plagg.

Har 3 olika storlekar här hemma Tjej 86 , Kille 110 eller Tjej 140

LinSar:

Stort grattis.Självklart vill jag vara med och prova att vinna

Agneta:

drar en lott

Jag har aldrig tur i lotterier, men jag slutar inte hoppas för det ler

Jag har en flicka som drar stl. 128.

Josefine:

Grattis! Vinner jag så önskar jag ett plagg i strl 86.

Y:

jag har ju plagg sytt av dej här hemma och vill mer än gärna ha mer! stl 120, om vi vinner

NIna:

Grattis grattis!

Jag vill oxå vara med :-) Flicka i storlek 122 finns här hemma!

Jossan:

Grattis till 1 år, vad skoj!! Kul att du lottar ut ett plagg, du som är så duktig! :-D

Kram o lycka till i fortsättningen!

Sandra:

Grattis till 1 år i denna blogg. SJälvklart vill jag vara med och vinna. Gärna till ett litet Knyte som ska se dagens ljus i juli.



Lycka till med år 2!

Therese:

Man får gratulera. Kul med utlottning.Länkar från min sida =)

Malin:

Grattis till ettårsjubileumet! Vill självklart delta i utlottningen. Storlek 86 blir lämpligt :-)

Nellan:

Grattis och lycka till i fortsättningen!!! Vill självklart vara med och tävla. Massor med fina plagg. Har kikat in några ggr och är nu ruggigt sugen att beställa "alicia"(singoalla) utav dej... problemet är ju att vi är sååå sugna på gula elefanter och röda elefanter och kaniner i blått orange och lila!!! ALLA är ju SÅ FINA Suck ;)

AnKa:

Grattis på ettårsdagen!

Självklart vill jag vara med i utlottningen. Har länkat från min blogg.

Jag har tre barn flicka strl 122, flicka strl 104, pojke strl 74.

Helena:

Grattis till ett år med bloggen! Jag vill vara med i utlottningen! Har en dotter på 3 år till sommaren, storlek någonstans mellan 98/104.

Charlotte:

Grattis!!

Jag vill gärna vinna ett plagg! Dottern har stl 86 och sonen stl 110.

Anna:

Stort grattis! Klart vi vill ha ett plagg från Älsklingsfrö! :) Sonen är en smal 98!

pillan:

Grattis blogen till 1 år!!!



så klart man vill vara och tävla. Nåt i stl 110 eller 86-92 önskar jag mig om jag skulle ha turen att vinna!

Pernilla:

grattis bloggen till ett år!! hurra hurra hurra



Om jag skulle ha den stora äran att vinna vll jag ha ett killplagg i stl 110.

Trasdockan:

Hej!!



dina kläder är fantastiska och det skulle verkligen vara superroligt att vinna ett palgg till dottern! Hon drar 92-98.



STORT GRATTIS till Bloggens första år! Hoppas att det kommer många till!

Emma:

Stort grattis! Jag vill va med och tävla! :) Systersonen har stl.92.

Sous:

Grattis till jublet!



Läser ofta om allt fint du gör=)



Flicka storlek 92-98 här!

Gekko:

KLART jag vill vara med och tävla här! Jag har ju känt på ett antal av dina härliga alster och skulle inte säga nej tack till ett Älsklingsfröalster!

Grattis till ettårsjubileum för nybloggen!



Mina små troll har ungefär str 80(pojk) och 98(flicka)

Anita:

Hej!

Läser din blogg titt som tätt å jag vll såklart vara med och tävla, om jag skulle vinna så önskar jag ett unisex plagg i strl 62

Grattis till ettårsjubileumet.

Catrin:

Hej,



Oj vad fina kläder!

Jag brukar aldrig vinna men jag kan väl prova för skojs skull...=)

Mina töser har 98, 110 och 122...



Mvh Catrin

Annika:

Grattis till jubileumet! Klart vi vill vara med i en utlottning. Har en liten 3 årig tjej som drar stl 98, en kille med stl 122 och en tjej med stl 134.

[email protected]

Eva:

H'rliga kl'der med mycket f'rg!!!

Skulle vara kul att vinna n[got till mitt mellanbarn som annars mest f[r 'rva kl'der av storasyster.

Har annars tjej stl.122, tjej stl.116 och kille stl 74.

Grattis till ett [r med trevlig blogg!



MVH EVA

Malin:

Jag vill vara med!!!



Tack för kommentaren ang. mailproblemen, då verkar det ju som att det är hotmail som strular, hoppas att det löser sig snarast./Malin

Johanna:

Har kikat in här en gång förut och du har verkligen sytt fiiiiina kläder! GRATTIS till 1-års jubileumet! :-)



Har två tjejer, en som drar storlek 92 och en som drar 110, älskar unisex-kläder, så rosa rysch-pysch är ingenting för mig. ;-)



//Johanna [email protected]

Anonym:

Sofie:

Jag vill gärna vara med i utlottningen! Du syr ju så himla fina kläder! Min pojke är en smal 80-86:a!



Råkade trycka på enter för snabbt innan, så det råkade bli 2 kommentarer...sorry! :)

Tuulikki:

Jag vill jätte gärna vara med! Och grattis till jubileum!

Din blogg är väldigt inspirerande. Ha det gott!

Erica:

Åh, jag vill absolut vara med :-D!



Grattis grattis på 1-årsdagen kastar konfetti



Min tjej har storlek 86/92...92 i enkelstorlek :-)!



[email protected]

pose:

givetvis vill man delta i tävlingen, du gör så himla fina saker.... Strl 98 eller 134 passar mina barn

Inger:

Hej!

Vad kul 1 år. Stort Grattis

Får hänga på alla andra och vara med i utlottningen.

Kram kram

[email protected]

Lina:

Vad kul med utlottning! Vi är jättegärna med och tävlar, min son drar 86/92.

Kommer jag ihåg det senare ska jag länka till din sida :).

//Lina

Hello:

Grattis till ett år med riktig blogg! :)



Självklart vill man vara med och tävla om ett Älsklingsfrö-plagg. 98 är nog en lagom storlek.

Marie L.:

Hej hopp!

Klart man vill vara med och tävlar. Om jag vinner skulle jag önska ett plagg till min dotter som har ca storlek 122.

Jag har länkat till din tävling från min blogg.

Min mail: [email protected]



GRATTIS till 1-årsjubileum! :)

Marie L.:

Hej igen.

Jag märkte att man inte kom till min blogg genom URL-länken, men här är adressen i alla fall:

www.mariemedfamilj.bloggagratis.se

:)

Anna-Karin:

Stort grattis på ettårsdagen!!

Det blir min lille kille som får äran att vara med och tävla. Han drar stl 110 redan. Tänk vad tiden går:-)

Anna:

Hej och stort grattis

Klart jag vill vara med och tävla.

Det finns en länk i högerkolumnen på min blogg med bild och allt http://www.ponny.nu/blog



Om jag vinner så önskar jag något till min dotter i storlek 86, eller till min bebis som beräknas komma den 4 april.



Vänliga hälsningar

Anna

Cecilia:

Åhh grattis (fast lite sent kanske)

Matilda:

Grattis på 1-års dagen!!

Klart jag vill vara med och tävla också ;-)



Ja har tre barn, så antingen flick strl. 92, pojk strl. 116 eller flick strl. 128

Karolina:

Rekord i inlägg...fniss. /Karolina

Strömming:

Jag vill också var med och tävla såklart! Ett plagg i strl 74 om jag har turen att vinna!



Grattis till 1 år med blogg!

Jessica:

Stort grattis på 1-årsdagen då!!!

Självklart vill jag vara med och tävla, en tjej med stl 110 har jag.

Elin:

Jag vill gärna vara med i utlottningen :) Om du vill veta storlek så har sonen strl 92 just nu.

Grattis till jubileumet :)

Lima:

Oj, vad mkt fint här var på din blogg! Grattis till ettårsjubileumet och jag vill jättegärna vara med och tävla så klart! Min lilla flicka drar strl 98 och min mellanflicka strl 128. //Lima

Mimmi:

Grattis på ettårsdagen! Du syr väldigt fina grejer måste jag säga!

Emellen:

Grattis! :) Självklart vill jag också vara med och tävla!

Liams mamma:

Åhhh vilka snygga saker du syr! Grattis till 1- års dagen! Klart man vill vara med och tävla om ett snyggt unikt plagg till min lilla son :) Nu håller jag tummarna att det blir jag som vinner!!!

Sara F:

Din blogg är en stor inspirationskälla för mig som precis börjat sy till mina barn.

Ha en bra vårvecka!

(Stl 110 flicka)

Jenny:

Jag är med och tävlar. Du syr så himla fina kläder!

Min lille kille har storlek 86 :-)

Jenny

[email protected]

Emilie:

Hej! vill gärna vara med på din tävling!

Länkar såklart från min blogg!

emilie[email protected]

Önskad storlek på ett hemligt plagg är antingen flicka 110, pojke 98 eller pojke 80.

Kram Em

Sofia Lilljegren:

Oj, va många som vill vara med och tävla om det "hemliga" härliga plagget. Jag är inte sämre, men har ju ingen bloggadress att bifoga.

Harry håller sina tummar för nåt härligt i strl 98.

Puss o kram / Fia

Anonym:

Glömde skicka min mailadress: [email protected]

//Fia

Sandra:

Grattis!

Jag vill gärna vara med och tävla om ett av dina plagg.

Du syr ju så superfina kläder! Och så snabbt!

Man kan lätt få lite prestationsångest. =)



Pojke strl 122

Flicka strl 110

Pojke strl 92

Det är bara att välja =)

Lina:

Jag är gärna med och tävlar också! Jättekul! Grattis till ettårsjubiléet! :)



Flicka strl 80/86. Länkar hos mig!

Angeline:

jag vill vara med=) Dottra min har stl 92=)

Grattis till jubileum=)

Madeleine:

Jag vill vara med och tävla. Har ett barnbarn, en flicka som har strl 92

Hoppas :)

Linda Johansson:

Självklart vill man vara med och fira ditt jubileum som bloggare samt att få chansen att vinna ett äkta Älsklingsfrö-plagg! Beroende på plagg så är storlek 80 eller 86 önskvärt.

metamorphosis:

Grattis till ettårsjubileet! (tycker dock att det känns som det var igår jag kikade in här första gången...)



Självklart jag vill vara med i utlottningen!



(storsystern drar 122/128 och lillebror drar 98/104)

Lisa O:

Åh jag vill också ha en lott! Stl 86 är den som passar bäst hemma hos oss!

anna-karin:

Grattis till ditt jubileum! kikar in hit då och då, du är en riktigt produktiv människa... Och självklart vill jag vinna nån av dina fina grejer! Tjejen har snart storlek 110, och killen börjar vara en strl 80.

systerA:

Hejsan! Gratulerar så mycket på 1-årsdagen. Självklart vill jag vara med och tävla! Har en son som blir 4 i juni och har strl 104/110.



Sandra:

Jag vill vara med!

Paula:

Hmmm ett hemligt plagg, vad spännande!

92-98 har tösen beroende på plagg.

Jeanette:

Grattis! Och jag vill gärna vara med och tävla! :)

Kånkarong:

"köper en lott" i sista minuten! :)

Erika:

Grattis! Jag är gärna med och tävlar. Sonen vill i så fall ha ett plagg i storlek 98.

Pernilla:

Grattis! Här vill jag vara med.

Kommentera inlägget här: