Och en färdig vinst...

japp, äntligen kan jag stoltsera med att jag har den första vinsten färdig i den där jubiliumsutlottningen som skedde för över en månad sedan *skäms*. Första priset som gick till Yngla med barn syddes färdigt idag på förmiddagen. Jag hoppas att priset skall bli omtyckt och väl mottaget och har som mål att få färdigt även de övriga två vintsterna innan den här veckan är slut!




Det fick bli Mjuka Tygers Igelkottar till en somrig t-shirt i stl 116 uppmatchad med ett par enkla shorts utan några krusiduller på. Också de är i stl 116 i smalrandig finecord/manchester. Hoppas som sagt att kläderna skall bli omtyckta och hälsar er välkomna åter för lite shopping utav Älsklingsfrö!
Anonym:

Jätte fina kläder. Men stanna upp nu och känn efter så det inte blir för mycket. Du måste vara rädd om dig.

Saknar dig vännen. Förstår om du inte orkar att umgås med oss just nu. Men du ska veta att jag saknar dig MASSOR.

thea:

Jättehärliga kläser. Gillar speciellt byxorna. Men ta det nu LUGNT!!! Njut av våren och syrénerna.

yngla:

Oj vilka underbara plagg! studsar runt av glädje





Charlotte:

Jättefint!

Nu blir jag nyfiken på vad som kan komma härnäst ;-) Glöm inte bort att ta det lugnt bara. Du behöver inte stressa!

Hello:

Men du - skäms inte!!!! När det blir som det blir, så är det som det är, sas.



Jättefina kläder!

HomeRiver:

Härligt med sommar! Jag har bara sytt långärmat i det tyget, http://homeriver.blogg.se/2009/may/bla-trojor.html.

Lottiz:

Hipp, hipp hurra, hurra, hurra, hurra till 6åringen :-D

Grattis från oss alla.

Mina:

Det där var jättefint! Så synd att jag hade tappat dig ur readern som sagt, men nu är jag tillbaka som trogen hejapåare och läsare! :-)

Kommentera inlägget här: