Gott Nytt År!

önskar jag och min familj er; alla läsare, medbloggare, vänner, släkt! Nu blir det ingen mer sömnad bloggad det här året ;-) men det föregående har ju varit ganska så innehållsrikt.


Trötta ligan med fokus på TV-skärmen.

Jag hoppas att alla medbloggande sömnadsvänner får ett godd nytt sömnadsår med många roliga möten i såväl cyberrymd som IRL. Mitt nästa projekt är inte "bestämt" men jag har fortfarande mängder med plagg tillklippta. massor med idéer och framför allt två nya maskiner att lära känna. Många varma kramar från mig.
Maria:

Gott nytt år!



PS. Jag har också beställt coverpro. :-)

JinxLinda:

Gott nytt år på er också!

Lottiz:

Gott nytt år på er med :-D

áYeliqa:

Gott nytt år!

Susanne:

Gott nytt år

Stratus:

Gott nytt år på dig själv.



Du får en Award av mig. Tack för inspiration och shoppinghets. ;-) KOlla in min blogg för info.

Kommentera inlägget här: