Lite nytt på syfronten...

jodå, det HAR faktiskt hänt en del de senaste dagarna. Fast jag har inte hunnit med och blogga om det. I onsdags kväll hade jag ju en liten visning hemma hos bästa väninnan. Nervös, men kul och det kändes bra. Tjejerna var intresserade och vi får se om det droppar in några beställningar. Jag har lyckats få upp alla mina tyger i "delbloggen" som jag skrev om i inlägget innan och håller för fullt på med att få in vilka modeller jag skall ha i mitt basutbud och även lite om priser och villkor och så. Det vore ju onekligen enklare med en hemsida, men tillsvidare får det bli så här. Och som ni kan se så har jag ändrat rubriken här i bloggen från "Älsklingsbarn" till "Älsklingsfrö" och likaså heter underbloggen till denna det. För det är det namnet jag kommer sätta på mina plagg om det går igenom hos PRV. Vilket jag hoppas och tror. Nåväl, har hunnit med ett plagg i veckan också. Ett bonusplagg som väninnan fick som tack för att hon ville ha en första visning hemma hos dig. Tjejerna på visningen gav mig dessutom lite bra input så jag skall komplettera mina basplagg med några till i lite flickigare format ;-) Här kommer i alla fall en bild på t-shirten:



Dessutom har jag suttit och räknat och delat upp storleksetiketter vill alla som var med och beställde eftersom etiketterna dök upp raskt som attan, redan igår. Må gott!
Mimmi:

Grattis till att det gick bra på visningen. Det kommer garanterat dyka in lite beställningar. Älsklingsfrö var ju ett toppennamn. Hopppas nu det går igenom fullt ut, men det gör det säkert. Kommentaren om att ha lite mer tjejiga kläder känner jag igen. Det är nog så att vi "pojk-mammor" får lära oss ;-)

Lottiz:

Hoppas det kommer in lite beställningar nu då ;-) Jag kommer in med några snart iaf. En klänning och en tshirt eller body i turkosa kanintyget :-D
Jag håller på med en liten överasskning till dig. Ska föröska hinna färdigt imorgon ;-)
Kram vännen min!

Lottiz:

Hej vännen min!
Nu är min överasskning färdig. Jag har knåpat ihop en hemsida till dig eftersom du skrev att du ville ha det ;-) Försöjte lägga ut den någonstans så du kunde kika lite hur den såg ut, men det gick inget vidare. Tänkte istället höra om du kanske hade något gratis via erat bredband, i så fall kan du ju skicka de uppgifter jag behöver så lägger jag ut den på den. Annars får jag försöka lösa det ändå. Hoppas iaf att du blir glad. Lite små saker är det kvar, men den är helt funktionsduglig nu iaf :-D
Kram

Marine:

Gulle dig. Skall be mannen min hjälpa mig imorgon förmiddag så du får de uppgifter du behöver. För vi skall ju känna lägga upp något gratis via telia om jag har fattat det hela rätt. Återkommer imorgon. Kraaam

Kommentera inlägget här: