Äntligen webshop!

Long time no see! Jag vet, jag har varit borta från bloggen helt sjukt länge. Helt oförlåtligt egentligen. Tyvärr kommer jag väl inte kunna lova att det blir så mkt oftare framöver eftersom mitt jobb tar upp väldigt mycket tid. Men kanske att det kan bli något inlägg någon gång i månaden i alla fall. Jag har nästan lovat några vänner att jag ska göra en beskrivning över farfarsknäppning, så jag får väl stå för det ;-)
 
Nåväl, det är i alla fall så att jag har haft en långt mer upptagen höst än vad jag överhuvudtaget kunde ana när jag startade upp mitt företag i våras. Vilket så klart är väldigt roligt. Och jag inser att jag har haft avsevärt större omsättning än beräknat nu när det är dags för bokslut, momsredovisningar mm.
 
Till det roliga: nu äntligen har jag i alla fall fått igång en webshop som jag känner mig nöjd med. I skrivande stund är det dock enbart tyger o shopen, men tanken är att jag skall lägga in alla klädplagg där också inom kort. För att inleda året med en brakREA i slutat av månaden på just kläddelen. För att det här inlägget inte bara skall innehålla text, text och återigen text så slänger jag in lite random bilder på kläder som sytts under det senaste året. Och så klart länken till Älsklingsfrö tyger & barnkläder
 
 
 
Emma-Väntar tvillingar!:

Vilka fina kläder du syr! jag väntar tvillingar till sommaren och hittade några finingar här :)

Svar: Hejsan Emma!Grattis till tvillingarna, spännande. Kul att du hittade lite du gillade. Välkommen åter!
Älsklingsfrö®

Kommentera inlägget här: